Her depresyona giren kitap yazmasın ablacım ya
3/10
·144 syf.··
2025 17. kitabı
Bir depresif yazarımız var. Kendini kötü hissediyormuş. Psikiyatristi ile seanslarından kesitler verilmiş bir kitap.... Ya bu nedir arkadaş? Kim yazdı bu kitabı Psikiyatri karşıtları falan mı? Yani Psikiyatri alanını çökertmek için yapılmış bir girişim falan mıdır bu kitap? Yazar, 3-5 yıllık ergenlik hayatımın 1 ayını falan yazmış. Arkadaşımla bir kafeye oturup konuştuğumuz 1 saatlik konular falan var sadece. Bırakın bir sonuç olmamasını kitabı "umarım iyileşirim kendimi severim inş" diye bitiriyor...... Kapak çok güzel kitap ismi çok şeker ve tobokki çok lezzetli bir yemek. Biraz acı ancak sosu çok iyi sossuz sadece pirinç topu ama çok severim. Yine de her depresyona giren kitap yazıcak diye bir şey yok ablacım ya. Şu "her yazılan şey veya her kitap kutsaldır" algısını kapatalım artık. Kuzey Kore başkanı Kim Jong bu kitabı yasaklattırdı sonra Güney Kore inadına bu kitabı öne falan çıkardı herhalde çünkü başka türlü çoksatan olma ihtimali yok.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
114 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.