·416 syf.····Okunma: 12 Ocak 2025 15:43 Güzel bir giriş kitabıydı. Kitabı bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Arkadaş ilişkileri çok güzel anlatılmış. Muharebe dersinden daha çok bahsedilmesini isterdim. Seri olarak da çok beğendim. İlk 2 kitapta aşk yok. Arkadaşlık üzerine bir kitap. 14-15 yaş üstü okuyucular okuyabilir. Bence. Sessiz bir ortamda şaşırınca çığlık atması saçma geldi. Şaşkın çığlık yerine şaşkın nida gibi kullansalar daha anlamlı olurdu. Sanırım çeviriden kaynaklanıyor.