Kitabı beğendim. Farklı bir olay örgüsü vardı. Geçmiş ve şimdiki zamanda anlatılarak ilerlemişti. Sürekli polisiye ya da gizem türü okuyanlar için normal bir düzeyde olabilecek bir kitap ama her türlü ters kölesi var. İçinde din üzerinden tarikat oluşturulmuş bir topluluğun yaptıklarından ve bunun sonucunda oluşan polisiyeden ilerlenilmiş bir olay örgüsü var. Ben çok beğendim ayrı yazarın anlatımı üslubu aşırı hoşuma gitti hiç sıkmadı hiç yormadı zaten yazar film senaristiymiş. Hatta filmlerini araştırdım dili o beni o kadar etkiledi. Tavsiye ederim Sandığın Kişi DeğilsinChristian White