Puan vermedi·144 syf.··
2025 5. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2025 21:43
bu ilk incelemem. kitaptan sonra yakışık olacağı gibi mükemmel olmaya çalışmayacağım, içimden geldiği gibi yazıyorum. sen ne düşünürsün düşünmeden :) kendimi bu kadar bulduğum bir kitap daha olmamıştı. çuvaldızı da iğneyi de hep kendine batıran ben, sen, biz yani. bizim kitabımız bu. o kadar çok altını çizdim ki. alıntılarımdan da anlarsınız. kah üzüldüm kah güldüm kah dalga geçtim kendimle. ama çok iyi geldi. hem yalnız olmadığımı bilmek. hem normalimi bulmak çok iyi geldi. hep kendini eleştiren, ne yapsa kendine yaranamayan, kimseye yük olmamaya çalışırken kendi kendine kocaman yük olan, kendinden çok herkesi düşünen kim varsa alsın okusun. şifalansın. bundan sonra kişisel gelişim okumalarıma ara vermeye karar verdim. bu baya bi yetti. biraz sindireceğim. teşekkürler Baek Sehee
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.