Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 18 Mart 2025 23:16 Roman 20 yüzyılın başlarında Japonya da batılılaşma etkilerini ele alır. Kitapta kadın erkek ilişkilerindeki güç dinamikleri ve bağımlılık konularına değinilmektedir.
Bu kitapta genç neslin geleneksel değerlerden uzaklaşması ve yeni yaşam tarzlarına yönelmesi romanın okunmasını arttırmaktadır Ayrıca yazar karakterlerin psikolojik derinliklerini ustalıkla sunar yani sanki çevremizde duyduğumuz bir olay gibi hissedeceğiz..
Roman da Ayrıca o dönemin toplumsal yapısına ayrı bir şekilde cinselliğe açıkça ele alır ve kahramanının s**** olduğunu hissettirir bize yani Roman Aşkın saplantıya dönüşebileceğini ve bireyleri nasıl esir edeceğini derinlemesine bir inceleme sunar..
Kitapta iki baş karakter var.Naomi ve coci(Kawai bey,) namiye başta üzülsem de kitabın ortalarında kızmışlığım ve onun yerine utanmışlığım oldu..Cociye gelecek olursak ben böyle karakterlere s**** diyorum çünkü kendinden yaşça küçük birini evine aldı ve onunla evlendi buralarda çok sinirlendim ama kitabın sonuna doğru nami arkadaşımsın dedi jogi orada oh olsun demedim değil ama sonra namı ile yelkenleri suya indirdi Yani bu karakter ayrı ayrı suçluluk barındırdı bende sonuçta şu sonuca vardım aile her zaman önemli aileyi katmadan ilişki sürdürmeye kalktılar...
İki karakterin özelliklerine geçelim
NAOMİ: başlarda genç ve güzel hatlar çekici bir kızdır sonraları bencil acımasız sömürgeci erkeklerle gününü gün eden bir kıza dönüşür bunun pek suçlusu cocidir bana göre..cocu onu ideal bir eşe dönüştürmek ister çünkü ama noami kendi kişiliğini ve arzularını takip eder..
COCİ(KAWAİ BEY):Naomiye aşık gibi görünse de sonraları aşkı takıntıya dönüşür ve kendini kaybetmesine neden olur nami'yi kendi fantezilerine göre şekillendirmeye çalışır İlk başlarda Noamiyı evlat edilir eğitimle katkı sağlar hatta onunla evlenir onu kendine göre bir kadın yapmaya çalışır ama cociyi sömürür kadınlık gücünü kullanır..Bu arada başka erkeklerle de güler eğlenir bizim coci biraz kizsada hepsini sineye çeker derdi karı koca olup mutlu bir hayat sürmektir...Bakalım bu dileği kabul olacakmidir??