İlk 200 sayfayı beynim yanarak ve bir şeyler anlamayı umarak okudum ama sonrası... Dehşet vericiydi. Harikaydı. Sonuna kadar anlamakta ve hatırlamakta (çok fazla konum ve kişi ismi var) zorlandığım, buna rağmen oldukça zevk aldığım bir kitaptı. Uzun zamandır kapsamlı bir fantastik okumadığım için hamladığımı fark ettirdi ayrıca. Hiç vakit kaybetmeden ikinci kitaba geçiyorum.