Genel olarak bir kaç saatte okunabilecek bir kitap. Bilmediğimiz yada yeni öğrendiğimiz bir şeyden bahsetmiyor. Bununla beraber bildiklerini kendine tekrar etmek az biraz insanda garip bir sakinlik yaratıyor. Temel olarak;
Şiirin hayatımızdaki önemini,
Sevginin kendince tanımı,
Yeniden başla,
Affet ve iyileş,
Şükret,
Sakin ol, nasibinden bir adım öteye yol yok,
Dert insana yol gösterir,
Pes etme ve düşme,
Ve en önemlisi ki bence
Seni yaratana teslim ol diyerek
Yeni başlangıçlara adım atılması gerekliliğini nazikçe anlatmaya çalışmış yazar...
Kaleminize ve emeğinize sağlık # Emre Gürlek Emre Gürlek.
Kisa bir mola niyetine...