Puan vermedi·448 syf.··Beğendi
· Şuanda kitlesi yüzünden kötü gözüksede karakterlerin duygularını çok güzel yansıttığı hayatımdaki bıktığım dönemlerde açıp açıp okuduğum bir kitap belki yaşı büyük olanlara pek hitap etmeyebilir ama çoğu kişinin kendinden birşeyler bulacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum