·384 syf.····Okunma: 19 Mart 2025 16:51 Kusura bakmasın kimse biraz acımasız olacağım
Yaniiii bu ikinci kitap niye yazıldı anlamış değilim ben ilk kitabı okuduğum için demek ki başka olaylar olacak dedim bomboş çıktı desem yalan olmaz.
Sayfalarca 2 yaş çocuğunun "baba bırak annem benim" nidalarını okudum. Gereksiz kurulan cümleler... Sırf ona yazılmış bir kitap. Tek aksiyon Seçil in gelmesi, Simay in ne halt yediği.
İlk kitabın gideri vardı yine de bu olmamış. İlk kitaba 10 sayfa ekleseler olurdu.
Hiç beğenmedim