·133 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2025 18:42 #yorum
Yazarın okuduğum ilk kitabı ve son olmayacak. Hisleri okuyucuya aktarma konusunda Zweig kalemine çok benzettim. Tek kelimeyle muazzamdı. Cesur, erotik ve rahatsız edici yönleriyle biraz olumsuz yorum almış, ama önyargısız, anlatılmak isteneni anlayarak okursanız beğenirsiniz. Ben çok severek okudum. Kısacık ama çok derin anlatımdı. İçinde ressamların tablolarını farklı farklı sayfalarda yorumlayarak ayrı bir şaheser yaratmış yazar. İnanılmaz akıcı bir kitap. Nobel ödülünü sonuna kadar haketmiş kesinlikle. Ah Alfonso ah diyerek, mutlaka okumalısınızı da ekleyerek bitiriyorum yorumumu.