Ne negatif şeyler ne pozitif şeyler söyleyemiyorum kitapla ilgili. Çok bir esprisi yok gibi, yazar metoforlaştırmayı abartmış mı diye düşündüm ama kitabın belli başlı kısımlarını boş boş okudum. Ayrıca beni meraklandıran neredeyse hiçbir kısım yoktu.