Puan vermedi·244 syf.··
2025 1. kitabı
Çok edebi bir dille yazılmamış. Yazarından dolayı siyasi bir şeyler okuyacagimi düşünmüştüm ama hayir. Tamamıiyle kurgu bir romandı. Arada sistem eleştirileri serpilmemis olsaydı Selahattin Demirtas tarafından yazıldığını unutacaktım. Kitaba gelince, biraz karmaşık ilerliyordu. Bazi sorulara cevap bulamayacağımi düşünmüştüm ama sonu güzel bağlanmıştı. Genel olarak çok derin bir hikayesi olduğunu düşünmüyorum. Çok fazla rastlantı ve tesadüf biraz gerçek dışı duruyordu. Sondaki not ise tüylerimi diken diken etti. Kızlarının ve eşinin uzaktan kitaba desteği, birbirlerine olan özlemlerini hissetmek üzücü oldu
EfsunSelahattin Demirtaş · Dipnot · 20244,879 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.