·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2025 00:00 16/60
İyi akşamlar arkadaşlar
Mart ayının 7. kitabı olan #yapamazsındedileryapamadım ın yorumu ile geldim. Anlatı türünde olan bu eseri bir çırpıda bitirdim.
️ Ne demiş Nelson Mandela ; hiçbir zaman kaybetmem, ya kazanırım ya da öğrenirim… En kötü günlerimizden bile yeni dersler çıkarmamız ümidiyle…️
ARKA KAPAKTAN
İlk kitabım film oldu, aşırı önemli biriyim. Çok takipçim var Twitter’da; Instagram’da mavi tikim var. Takipçim çok olduğu için yazdıklarım,söylediklerim, fikirlerim acayip önemli benim. Mesela ülkede gündem olsun , herkes benim düşüncelerimi merak eder. Kanaat önderiyim ben.
İlk kitabımdaki gibi eğlenceli bir kitap yazdım yine bence. eğlenmek isteyenler ya da “ Herkes kitap yazıyor yaa” diye ortamlarda aşağılanmak isteyen çok bilmişler için bu kitap müthiş bir fırsat.
#okudum #okudumbitti #instagram #books #inkilapyayınları #yapamazsındedileryapamadım #sedosokudu #reklamdeğildir #sedosunseçimleri