8/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 16. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2025 00:00
16/60 İyi akşamlar arkadaşlar Mart ayının 7. kitabı olan #yapamazsındedileryapamadım ın yorumu ile geldim. Anlatı türünde olan bu eseri bir çırpıda bitirdim. ️ Ne demiş Nelson Mandela ; hiçbir zaman kaybetmem, ya kazanırım ya da öğrenirim… En kötü günlerimizden bile yeni dersler çıkarmamız ümidiyle…️ ARKA KAPAKTAN İlk kitabım film oldu, aşırı önemli biriyim. Çok takipçim var Twitter’da; Instagram’da mavi tikim var. Takipçim çok olduğu için yazdıklarım,söylediklerim, fikirlerim acayip önemli benim. Mesela ülkede gündem olsun , herkes benim düşüncelerimi merak eder. Kanaat önderiyim ben. İlk kitabımdaki gibi eğlenceli bir kitap yazdım yine bence. eğlenmek isteyenler ya da “ Herkes kitap yazıyor yaa” diye ortamlarda aşağılanmak isteyen çok bilmişler için bu kitap müthiş bir fırsat. #okudum #okudumbitti #instagram #books #inkilapyayınları #yapamazsındedileryapamadım #sedosokudu #reklamdeğildir #sedosunseçimleri
Yapamazsın Dediler YapamadımÖmür Özdemir · İnkılap Kitabevi · 202227 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.