Çocuk kitabı olmasına rağmen dikkatimi çekti. Olay kurgusu, kahramanların birbiri ile iletişimi, konuşma tarzı günlük hayatımızda karşımıza çıkacak derece.
Maya adında ki küçük kız çocuğunun okulda hastalanmasıyla, dedesinin onu okuldan alıp eve doğru yol almasıyla başlıyor ve orada gördükleri karşısında endişelen dede torun sonrasında inanılmaz güzelliklere yol açmasıyla devam ediyor.
Çocukların, yetişkinlerin kolayca okuyabileceği bir kitap. Okuyan çocuk kitabın da dahi kendine bir şey katacaktır..