·392 syf.····Okunma: 23 Mart 2025 12:02 Seri için geç kalmış gibi hissediyorum. Beni bir türlü içine çekemedi. Hiçbir karakter heyecan uyandırmıyor ana karaktere sempati duyamadım. Güçlenmesini beklerken sürekli her şey için kendini suçlaması antipatik geldi. Son 30 sayfada isim değiştirince güçlendi. Eğitimle güçlenmesi gerekirken bağ ile güçlenmesi onu bir yere kadar götürür. 3.kitap için heyecanlanmıyorum. Zamanında seti baya ucuza almıştım o yüzden bitirmeye çalışırım ama başka bir kitap katmalıyım araya. Neden 6 puan verdim derseniz okunmayacak kadar kötü değildi 20lerimin başında kesin severdim kitabı :)