Pişman olduğumuz şeyleri değiştirme şansımız olsa ne olurdu?
Kitabın konusunun pişmanlıklar üzerine olması ama bir kişisel gelişim kitabı okumamamız bizi kitabı almaya iten şeylerden biri bence. Olasılıklar üzerinde durmamız oldukça eğlenceli ve merak uyandırıcı. Ama sürekli tekrar düşmesi bir zaman sonra bir diğer olasılığı, hikayeyi, merak etmememi biraz da olsa engelledi.