·254 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2025 00:00 𝕂𝕚𝕥𝕒𝕡 𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞𝕦
Kitap, iki kıymetli insan Sadettin Ökten ve Kemal Sayar'ın radyo programındaki sohbetlerinden derlenmiş sıcacık sohbetlerinden oluşuyor. İlk kitabı da( Dünyaya geldim gitmeye)severek okumuştum bunu da aynı hislerle okudum ve çok sevdim. Her gün bir bölüm okuyarak şifalanacağınız bir başucu kitabı gibi. Sohbetleri insanın ruhunu dinlendiriyor, dostlara gönülden tavsiyemdir.