9/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2025 26. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Mart 2025 20:03
“𝙃𝙚𝙧𝙠𝙚𝙨 𝙜𝙤̈𝙠𝙮𝙪̈𝙯𝙪̈ 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙠 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙙𝙞 𝙗𝙚𝙣 𝙩𝙚𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙮ı𝙡𝙙ı𝙯 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙗𝙪̈𝙩𝙪̈𝙣 𝙜𝙤̈𝙠𝙮𝙪̈𝙯𝙪̈𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙯𝙜𝙚𝙘̧𝙩𝙞𝙢. 𝙎𝙖𝙙𝙚𝙘𝙚 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙙𝙞𝙢.” Merhaba dostlarım. Bu kitap... nasıl anlatacağımı bilmiyorum çünkü MÜKEMMELDİ! Serinin 3cü kitabı olduğu için konusunu anlatamıyorum ama bu kitapta üstü kapalı sırlar biraz daha açılıyor. Şimdi kitap hakkında düşüncelerime geçelim. Bolca aksiyon ve ters köşe vardı. Onu da söylemek isterim ki, bu kitapta aşk ve ya romantik sahneler bekliyorsanız, beklemeyin. Evet bu benide üzdü... Ama napalım Nagian cimri davranmış :D Yazım dili çok gelişmişti bence. Ben yazarın yazım dilini genel olarak seviyorum. Ama Nagi'den okuduğum ilk kitap hgoi serisi olduğu için biraz sevmemiştim o zaman. Çünkü fantastik kitaptayız ve yazım dili aşırı basitti. Gençlik kurgusunda gibi hissettiriyordu. Ama 3cü kitapta çok daha felsefi denilebilecek dile geçmiş. Olayların akış hızı ve ya ilerleyişi güzeldi ama şöyle bir şey varki kitapta sevmediğim şeylerden biri bu. Olaylar oluyor tamammı, işte Nova şöyle yapıyor, böyle yapıyor ama ortada hiçbir şey yok... Yani bunu neden yapıyor, maksad ne anlamıyorsunuz. Kitapta genel olarak olan olayların hiç biri bir sonuca varmıyor. Sadece son sahnede ne olduğunu anladım biraz. Bu serinin başından beri böyle, yani Nova ne uğurda çalışıyor, anlamıyorum mantıksız geliyor. Tamam bi tek onu anladım ki beşinci elementi arıyor. Ve kitabın sonunda 5ci elementi bulduğu sahne aşırı mantıksızdı. 5ci elementin çok daha farklı bir şey olmasını beklemiştim. Yani şey böyle oldum 'ne alaka?' 1 puan kırmamın nedeni de bu. Şimdi karakterler hakkında düşüncelerime gelelim. İlk 2 kitapta Nova hakkında bir fikrim yoktu açıkçası. Ne sevmiştim, ne de sevmemiştim. Ama bu kitapta artık Nova'yı çok sevdim. Onu yaşadıkları varya benim kalbime taş gibi oturdu. Ona yapılanları okurken sanki hepsi bana yapılmış gibi hissettim. Yani kitap duyguları geçiriyor insana. Daren.... yani ne diyeyim. Daren'i seviyorum ama bu kitapta ki tutarsız davranışları beni sinir etti. Sanki Nova'yı bir seviyor bir sevmiyor. Bu kırgınlık yüzünden anlıyorum ama, bir yerden sonra insanı bıktırıyor. Zaten ben hep Sina'cıydım :) Son kitabı çok merak ediyorum ama hemen okumayacağım maalesef. Korkuyorum çünkü rs'ye falan girerim :D çünkü ikiside çok kalın kitaplar. Okumak isteyenlere keyifli okumalar >3
1000Kitap
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,315 okunma
·
451 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba kitapta +18 bir sahne varmı acaba ilk iki kitabı okudum bu kitapta olup olmadığını bilmiyorum.
B.N.Ş26
Gönderi Sahibi
Son sahnelerde var ama o kadar da açık değil, ama var evet