Lisede felsefe öğretmenimin önerisiyle alıp okumuştum. Okuduğum ilk ve tek felsefe kitabı. Oldukça başarılı bir anlatım yalın sade bir dil. 14-15 yaşlarında bu kitap dünyanın farklı renkleri olduğunu bir ressam gibi önüme sermisti. Bu kitap gençler tarafından mutlaka okunmalı diye düşünüyorum .