Puan vermedi·592 syf.··
2025 3. kitabı
Lisede felsefe öğretmenimin önerisiyle alıp okumuştum. Okuduğum ilk ve tek felsefe kitabı. Oldukça başarılı bir anlatım yalın sade bir dil. 14-15 yaşlarında bu kitap dünyanın farklı renkleri olduğunu bir ressam gibi önüme sermisti. Bu kitap gençler tarafından mutlaka okunmalı diye düşünüyorum .
İnsan ve Hayat
İnsan Nasıl İnsan OlduM. İlin · Say Yayınları · 20161,065 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.