·376 syf.····Okunma: 25 Mart 2025 23:59 "O an anladım, biz bir ömürlük dikilmiş iki parçalı bir kıyafet gibiydik. Dikişlerimiz sökülemezdi.
Sökülmelerine izin vermeyecektim."
Terzilik zor. Ama bundan daha da zor olanı hayalin ne olursa olsun bu yolda karşına çıkan engellere rağmen vazgeçmemek. Bu kitapta vazgeçmeyenlerin olsun ve fantastik seviyorsanız bir gün mutlaka okuyun. Maia Tamarin inatçı, kendinden emin çünkü küçüklüğünden beri terzilikte ustalaşmak için çok çalışmış ki bir gün İmparatorluğun terzisi olabilsin. Hayallerini gerçekleştirmeye çok yaklaşmışken hesaba katmadığı şey sırrını biliyormuş gibi onu izleyen ve gizemleriyle ünlü olan Baş Büyücünün dikkatini çekmesi. Edan'la her konuşmasında öğrendiği bir şey varsa o da büyücünün gizemlerinden biri de aslında hiç de göründüğü gibi olmadığı. Ay çok mu gizem dedim siz daha kitabı okumadınız djdk.
Anlamadığım bu kitap neden hiç abartılmamış, kurgusu bu kadar güzelken neden hiç bir yerde karşılaşmamışım kendisiyle? İlk başta mulana gibi başladı ama sonrası hiç bir klişeliğe yer bırakmayacak şekilde ilerledi. Yani hayır, uyarlama olduğunu sanmıyorum. Yazarın kendi kurguladığı bambaşka bir dünyayı okuyoruz. Çok ara vererek okumak zorunda kalsam bile anlatımında bir kopukluk yaşamadım. Dili de gayet akıcıydı. Ve ben 100 sayfaya kadar girişte yazılana bir anlam veremedim. Konumuz Maia'nın kendini kanıtlamak olduğunu sanırken hikâye ilerledikçe Büyücü Edan öyle bir gizemli hal aldı ki yıldızlara çıkmak zorunda kalmak bile önemsiz kaldı yanında:) İkisini okumak çok güzeldi. Edan'ın gizemli yanı ne kadar merakta bıraktıysa şakacı yanı da bir o kadar keyifliydi. Dertsiz tasasız olmak için çok uğraştı ve çoğu zaman beni bile her şeyin yolunda olduğuna ikna etti kitapta. Hep bir burukluk olsa da çok tatlı bir çift olarak hatırlayacağım bu ikiliyi <3 Şimdi ise her şeyi öğrenmemi sağlayacak büyüm ya da büyücüm olmadığından ve mühtemelen yine kaplumbağa hızıyla 2.kitabı okumaya gidiyorum...