·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2025 10:40 Başlıktan da anlayacağınız gibi kitap benim için hayal kırıklığı oldu. Muhtemelen bu da benim beklentim yüzünden. Bu geminin adını ilk defa Zülfü Livaneli'nin Seranad kitabında okumuştum. Hatta kitap kısmen hikayesinden de bahseder.
Bundan dolayı büyük bir beklentiyle kitabı alıp okudum. Struma için ayrılan bölüm belki 60 sayfa civarı, kalan kısım ise Struma'ya doğru götüren süreci anlatıyor. Bu da zaten klasik 2. Dünya Savaşı hikayelerinden. Gemide yaşananlar ise bana göre çok yüzeysel anlatılmış. Ara ara atlamalar var. O süreci daha ayrıntılı okurum diye düşünüyordum. 269 sayfada 60 sayfa civarı gemiden bahsedilmesi bana göre çok az.
Okuması zor bir kitap değil, dolayısıyla okurken yormuyor. 5 saat içinde bitirebileceğiniz bir kitap.
Eğer ben gibi beklentileriniz varsa tavsiye etmem. Zamanınızı daha güzel bir kitap okumak için ayırın derim.