Puan vermedi·472 syf.····Okunma: 27 Mart 2025 18:04 Kitabı çok beğendim. Açıkçası neden Beyza Alkoç kitaplarının bu kadar kötüleştirildiğini bilmiyorum. En azından benim çevremdekiler onun kitaplarını çok cringe ve klişe buluyorlardı. Ve bende biraz ön yargılı davranarak hiç kitaplarını okumamıştım, ilk kez okuyorum ama çok beğendiğimi söyleyebilirim. Yazım diline de çok basit hatta seni rahatsız edecek kadar basit demişlerdi ama hiç de öyle değildi. Evet yazım dili çoğu yazara göre basit ama bu beni rahatsız etmedi, aksine çerezlik geldi. Beni rahatsız eden tek şey küfürler oldu, aşırı derecede yoktu ama göze batacak kadar vardı. Onun dışında çok güzeldi kesinlikle daha fazla kitabını okuyacağım, 12 13 yaş üstü herkese çok rahat öneririm.