İntikam arzusu ve uzun süredir saklanan sırlarla dolu bir hikaye...
Arka kapak yazısıyla oldukça merak uyandıran ama altı doldurulmayan bir kitap...
Kitapta o kadar çok isim geçiyor ki karıştırmamak imkansız üstelik bu kişilerin bazen isimleri bazen de soyadları kullanılıyor eğer ki okumaya niyetlıyseniz kim olduklarını mutlaka yazın
Bır gerilim kitabı için gereksiz betimlemelerle dolu ve o betimlemeler o kadar çok yapılmış ki sayfaları atlayarak bile okusanız bişey kaybetmezsiniz ve sonuç olarak butun bunlardan dolayı kitaptan tat almaz hale gelip artık bitse bu kitap düşüncesine sahip oluyorsunuz
Arada açıklanan sırlar merak uyandıran olaylar var tabıkı ama sırf o olaylar için 432 sayfayı okumaya değmez