Öncesinde kelimeler üzerinden okumuştum ve orada bana göre bazı kelimeler (o kadar çok nitelikli yazarımız varken) bayağı yazarlarla desteklenmişti. Bu kitapta da aynı yoldan devam ettiği için, bazı tabirler çok güzel olsa da bazı yazarlarla desteklenmesi (Elif Şafak, Nazan Bekiroğlu vb.) gerçekten kusur olmuş.
Her ne kadar bolca Sabahattin Ali, Yakup Kadri, Yaşar Kemal gibi yazarlardan alıntılar olsa da daha nice yazarımız var. Nice yazar varken Elif Şafak ne alaka?