·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2025 18:13 Öğrencilerimle okuyorum serimin yeni kitabı Yaşar Bayraktar’dan “Zerdali Dedemle Bir Yıl”
Ekonomi Okulu’nu okuyup çok beğendiğimiz için listeye hemen bu kitabı da ekledik. İyi ki de ekledik. Dev gibi gökdelenlerin arasında tek katlı bir evde yaşayan dede ve 6. sınıfa geçen Yağız’ın adını bile sonradan öğrendiği dedesiyle yaşadıklarını anlatıyor.
Okurken “Yukarı Bak” filmini hatırlattı hemen :) Teknoloji ile bu kadar içli dışlı olduğumuz bir çağda bir çocuğun bir büyüğüyle,dedesiyle geçirdiği zamanın hayatının en güzel zamanları olduğunu gösteren harika bir kitap. Aralarında geçen konuşmalar, birlikte paylaştıkları Yağız’a ve kitabı okuyacak çocuklara çok şey kattığı ve katacağı kesin. Yeşili, doğayı korumanın,ihtiyacımız olan kadarına sahip olmanın sadece bizim için değil bizden sonraki kuşaklar için de önemli olduğunu çocuklara güzelce işliyor yazarımız.
Şiddetle tavsiye ederim. Okuyun,okutun.
Son zamanlarda okuduğum en güzel çocuk kitabı.