Oruç, namaz ve Kur’an ı kerîm tilavetlerimize bakıp
" Elhamdülillah ne güzel geçirdik, Ramazan-ı Şerifte, onu Yaratan Rabbimizde bizden memnun kalmıştır" diye düşünüyorduk...
Bu abiye denk geldik...
Öbür dünyada herkes buradan gönderdiklerini karşısında bulacak...
Şimdiden bayramınız mübarek olsun...