Bayramın esas sahipleri şehadet şerbetini içenler...
Oruç, namaz ve Kur’an ı kerîm tilavetlerimize bakıp " Elhamdülillah ne güzel geçirdik, Ramazan-ı Şerifte, onu Yaratan Rabbimizde bizden memnun kalmıştır" diye düşünüyorduk... Bu abiye denk geldik... Öbür dünyada herkes buradan gönderdiklerini karşısında bulacak... Şimdiden bayramınız mübarek olsun...
Filistin
··
842 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.