·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2025 00:00 Herkese Merhabaa,
Serinin ilk kitabı kadar olmasa da Luka’yı Bulmak’ı oldukça beğendim. Okuması kolay, akıcı bir hikâyeye sahipti ve dünyası beni içine çekmeyi başardı. Kitap hakkında olumsuz yorumlar görmüştüm ve bu beni başta biraz tereddüte düşürdü, ancak okudukça endişelerim yersiz çıktı çünkü bence gerçekten keyifli bir hikâyeydi.
Serinin evreni seviyorum. Bu kitap, yaşadıkları dünya hakkında daha fazla bilgi edinmemizi sağladı, ki bu güzel bir detaydı. Serinin ilerleyen kitaplarında daha fazlasını öğreneceğimizden eminim. Ayrıca bu kitapta merak ettiğim yeni karakterler de oldu, bu yüzden devam kitaplarını kesinlikle okumak istiyorum. Eğer uzaylı romantizmi türünü seviyorsanız, bu seriye bir şans vermenizi öneririm!