Japon Atasözü
Bir Japon atasözü der ki: •Eğer başkalarını suçluyorsan daha yolun başındasın demektir, eğer kendini suçluyorsan yolu yarılamışsın demektir, eğer kimseyi suçlamıyorsan varmışsın (olgunlaşmışsın) demektir.•
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.