❀ Ş⋆i⋆i⋆r⋆ ⋆H⋆a⋆n⋆ı⋆m ❀
@SEevgiMm_kalesi · 1yıl
Takip Et
Bu bayramın adı var tadı yok...
Gidemeyeceğim yollar var Oturamayacağım sofralar var Bayramlaşamayacağım sevdiklerim var Bu eksikliğin adına GURBET diyorlar.... Bu bayramın adı var tadı yok... Çünkü sen yoksun dedem :(
Ramazan Bayramı
6 beğeni
·
57 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Okumayı seven annee
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
1