Bu bayramın adı var tadı yok...
Gidemeyeceğim yollar var Oturamayacağım sofralar var Bayramlaşamayacağım sevdiklerim var Bu eksikliğin adına GURBET diyorlar.... Bu bayramın adı var tadı yok... Çünkü sen yoksun dedem :(
Ramazan Bayramı
·
57 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭