Halis Karabenli 'nin kaleminden güzel bir eser okudum. Yalnızlık temalı. Bireysel ve içe dönük bir kitap. Şiirimsi, akıcı bir dili var. Deneme tarzında yazılmış. İç konuşma yapılmış, derinliklere inilmiş. Okurken biraz da düşünülecek, bol bol altı çizilecek cümleleri olan bir kitap....