·416 syf.····Okunma: 31 Mart 2025 09:53 Bu kitapla aramda aşşırıı toksik bir ilişki var. Sevmesem, istemesem bile elimden bırakamıyorum kitabı, acayip bir şey. Şaka gibi. Yaşanan olaylara nefret ediyorum ama okumayı durduramıyorum. Çok akıcı, okuma hızım artıyor, yazar bu konuda ve merak uyandırmada çok başarılı. Kitaba hayranım ama sevmediğim olaylar da çok vardı, biraz mecburara verdiğim zaman dilimde net olarak nelerdi unuttum ama tek tek de yazmayayım şimdi, uzar gider. Ama meraktan çatlatıyor. İlk kitaba 10, 2ye 9 vermiştim ama burda daha fazlaydı beğenmediğim şeyler o yüzden 8. Sonuncuya 7 vermem umarım