Dark roman sevmeyenler kitaptan uzaklaşın
7/10
·384 syf.··
2025 14. kitabı
Öncelikle 3 kitabı okuduktan sonra yorum yazmaya geldimm. Başlangıçta Aiden' a çok sövdüm. Resmen zorbalık altında taciz etti Elsa'yı ama benim için çok uzamadı çünkü Elsa da zevk almaya başladı. Bazı yerlerde çok yükseldimmm bazı sahneleri dalga geçerek okudum çok güldürdü. Aiden'ın Elsa'yı ilk gördüğünde verdiği tepki beni çok meraklandırmıştı! Elsa'yı çook sevdim hatırlayamamasına üzüldüm. Aiden beni çok yükseltti ama Elsa'nın yapmasını istemediği şeyleri kendisi de yapmasaydı bu beni sosyopat olmasından daha çok kızdırdı. Gerçekte olsa sevmezdim ama Aiden bayaaa dark bi karaker Alex'i(Çarpık Aşk) geçti benim için. Veeee o son neydi yaaa çoook akıcıydı film izliyormuş gibi hissettiğim nadir kitaplardan.
Duygu ve Düşünce
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,289 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.