9/10
·387 syf.··
2025 51. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2025 00:13
Kitabı @torturedpoet sayesinde okudum ve gerçekten inanılmazdı.. teşekkürlerimi sunuyorum bu güzel kitabı bana tavsiye eden herkese. Konudan kısaca bahsedecek olursak Cinder bir mekanik ustası ancak aynı zamanda dünyada çok değer görmeyen bir sayborg, Cinder'ın hayatı prensin ona tamir etmesi için bir android getirmesi ve kardeşinin binlerce insanı öldüren vebaya yakalanması sonucu değişmeye başlıyor. Hoşuma giden noktalardan biri, yazar serinin tüm kitaplarında bir masal karakterini konu almış ve bence baya yaratıcı bir fikir olmuş. Bu kitapta da karakter kül kedisi. Hatta "Cinder" isminin kül anlamına geldiği geçiyor. Bence kitaptaki dünyanın anlaşılması zor değil teknolojinin ileri seviyesi falan, ilk elli sayfadan sonra oturuyor. Bilim kurgu ve teknolojiyi kitaplarda sevmeyen bir insan olarak okumakta tereddüt etmiştim ama etmeyin arkadaşlar. Kesinlikle. Kolay biten kitaplardan ben bayram telaşı falan olmasa daha kısa sürede okurdum diye düşünüyorum. -SPOILER- Kitapta beğenmediğim tek bir nokta var o da bence tahmin edilebilir olması. Ben Cinder'ın prenses olduğunu prensesten söz edildiği ilk anda tahmin ettim. Zaten Cam şatoda okuduktan sonra bu kitapta aynı şekilde ters köşe olmak yakışmazdı. Yine de gayet güzeldi, tum seriyi okurmuşum gibime geliyor. Bakalım.. Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim, keyifli okumalar :-)
CinderMarissa Meyer · Square Fish · 20137,1bin okunma
··
1.222 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlk kitabın tahmin edilebilir olmasına tamamen katılıyorummmm ama seri ilerledikçe inan bana ters köşe olmaya başlayacaksın
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Umarım öyle olur🙃
Tahmin edilebilir demişsin ama bence yazar da bu sonu saklamaya çalışmıyordu. Çünkü cinder prenses olmasaydı 4 kitap ne anlatabilirdi ki. Tabii bu benim fikrim
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Belinay demir sorun yok anladım🫶🏻 okumadığım için çok yorum yapamadım sadece🥹
Bu kitap son zamanlarda çok fazla karşıma çıkıyorr
h˙⋆`
Gönderi Sahibi
Benim için de durum aynıydı okumadan önce. İncelemede de dediğim gibi çok güzeldi, bu tarz bir şeyler okumak istersen hemen başla derim🌟