O kadar sevdimmmm kiiii, yani bu kadın ne yazsa okunur arkadaş. Farklı dünyalar yaratma işinde çok çok ustalaştı artık. Her serisi bir diğerinden daha güzel, detaylı ve özenli. Bu seri de Winter ve Sydney karakterlerini konudan alakasız warcross kitabındaki ikili ile çok bağdaştırdım. Sanırım o kitaptaki uyumu özlemişim, evet evet özledim yaa( kadın bu alanda çalışmalar yaptığından mıdır nedir, woww dedirtiyor )Şöhret ve Duman seriside artık kalbimin en derinlerinde bir yerde, o kadar sevdim kiiiiii, acil okumalısınız. Son sayfalar kalbimi kırmış olsa da ikinci kitaptan çok umutluyum. Özellikle bir süper star ve ajan olayının daha neler yapabileceği olayını çok merak ediyorum veee bir de Winter'ın abisine ne oldu? Kesin ölmedi o çocuk kesinnn bakk, neyse ikinci kitapta ortaya Kara Murat gibi dalacak hissediyorum ve hiç beklemeden ikinci kitaba doğru koşuyorum.