·432 syf.····Okunma: 03 Nisan 2025 00:43 Serinin ikinci kitabı olan Oyuncak Mezarlığı'nı da bitirmiş bulunmaktayım. Kitabımız yine Katil ve Noa isimli karakterin ağzından anlatılıyor. İlk kitabı bitirdiğimde olmaz, değildir dediğim ne varsa bu kitapta oldu. Kitap bence akıcı ve okuması rahattı. Öyleki kitabı elime ikinci alışımda bitirdim.
Her sayfayı merakla çevirdim ve heyecanla okudum. Katilin kim olduğunu öğrendiğim kısımda -ki resmen bizimle dalga geçti- ciddi anlamda şok oldum ve birkaç dakika kitapla bakıştım. Kitabın sonlarına doğru her şey iyice çığırından çıktı ve başka bir katil daha ortaya çıktı. Kitabın son sayfasında 'son' yazıyordu fakat üçüncü kitaba ait olduğu belirtilen bir bölüm daha vardı.
Bu arada kitabı okurken özellikle son kısımlara doğru yabancı bir kitap okuyor gibi hissettim. Noa'nın bundan sonraki halini, katilin neler yapacağını ve Joanne'yi kimin öldürdüğünü deli gibi merak ediyorum.
Kitap beklentilerimin çok çok üzerindeydi ve ben seriyi çok sevdim. Umarım devamı gerçekten vardır ve en kısa zamanda çıkar...