Kitaba bayıldım... çok akıcıydı. Gökçen kitabındaki Timur Tönge'nin hikayesi ele alınmış.
Asker olan Timur ve savaş muhabiri olan Ahuzar'ın nasıl tekrar tesadüf bir şekilde karşılaşmaları ve birbirlerine aşık olduklarını anlatıyor. Kısacası çok güzeldi. Kesinlike okumanızı tavsiye ediyorum. Yazar bu kitabında da çok iyi iş çıkarmış.
Loresima