açıkçası 1 kitabını okurken (Lordlar ve Varisler) çok heyecanlıydım ama kitabı okurken olay örgüsünün çok yavaş ilerlediğini hissettim , her an bir şey olacakmış gibi oluyor ama hiçbir şey olmuyor. Tabiki bu kişisel olabilir çünkü kitapta beklentim daha farklıydı aslında (ne beklediğimi de bilmiyorum). Olay örgüsü ne kadar yavaşta ilerlese de sizi içine çekiyor ve büyük merak uyandırıyor bu yüzden 2. kitabına başladım,ne yalan söyleyeyim okurken çok sıkıldım ve yarım bıraktım .