7/10
·304 syf.··
2025 34. kitabı
Kitap benim seri de en merak ettiğim kitaplardan biriydi ancak okurken sinir oldum. Açıkçası Gölge adam bencil bir karakterdi ve genel de okumayı da severim ancak bu kitapta Lyla’nın yaşadıklarını göz önüne alırsam ona çok sinir oldum. Lyla, o kadar kötü şeyler yaşarken sırf onu serbest bırakırsa sevmez diye o iğremç yerde tutmaya devam etti. Tamam, onu uzaktan da olsa korudu ve kimseye izin vermedi ama birinci kısmın sonunda yaşanan kaçırılma olayı benim için sınır oldu. Lyla… ilk kitaptan beri en merak ettiğim karakterdi ve çok sevdim.. gerçkten onu okurken ağlamamak çok zor. Yaşadıkları çok ağırdı ve bebek adımlarını yazar hissettirmişti. Ve Tristan ile geçen sahneler gerçekten Lyla’ya kocaman sarılmak istiyorum ve en acilinden ikilinin kavuşmasını istiyorum… Kitap dediğim gibi en merak ettiğim kitaplardandı ancak erkek karakter yüzünden puan kırdım. Evet, kitap içinde ona jestler yaptı ve hoşuma da gitti ama ilk baştaki o sahne ve geçmiş yüzünden onu affedemedim.
Yok EdiciRuNyx · Martı Yayınları · 2025373 okunma
·
155 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.