·129 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2025 00:00 Soluksuz okuyup bitirdiğim ve bittiği anda üzülüp hemen tekrar okumaya başlamak istediğim bir kitap... Şuanda hayatına başucu kitabım olarak devam etmekte ve her gün mutlaka bir bölümünü okuyarak günüme başlamaktayım. Yazarın dili ve hissettirdiği samimiyet çok güzel. Okurken bir çok kez güldüğüm yerler oldu. Anlatılanlar o kadar gerçek ki böyle bir aşk acısı yaşamamış bir insan bile bu kitapla o acıyı ve acının verdiği hafif delirmeyi tadabilir. Ayrıca eski sevgilisini hala unutamamış, geçmişe takıntılı kalmış arkadaşlarıma da bundan sonra özellikle önereceğim bu kitabı...