Madam De Rénal
@__rennal
Takip Et
Ve Kitap şöyle sonlandı:
"O gecenin sabahına ben çıktım ama İçimdeki kimseyi sağ bırakmadım..!"
4 beğeni
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap