Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 06 Nisan 2025 08:14 ezekiel'a o kadar gicik oldum ki MAAALLLL MAL tony'nin gercekten onu o sekilde alt etmesi BRUH.. bi gun tony'yi bir dusmani oldurmese adam kendiliginden uykusuzluktan olecek gercekten bu kadar uykusuz kalmayi nasil beceriyo olabilir vucut iflas eder abi.. uyumaya vakti olmaz mi bi adamin HAYATI COK ZOR.. COK.. richards'la satranc oynarlarken bir suru oyunda kazanmasina sasirdim ne biliyim richards'i da yenemez sanmistim... tony muthis zeki biri ya abi bayiliyoruz yalan mi soyleyelim. ezekiel saldiracak diye 4 yeni tesis kurmasi ve sonra tum tesisleri sak diye islevsiz hale getirmesi trilyon dolarlar kaybetmesi BU ADAM.. bu adam ya
azicik uyumaya vakti olsun die shield'i birakmasini istiyom artik gercekten. bu kabuslar da basina bela tabii AZICIK KOLAYLASSA HAYATI KESKE