Karakterleri konuştururken kullandığı dil in çevirisi baya kötüydü baya american sokak ağzı ama türkçe kalıplar çok fazlaydı rahatsız ediciydi benim için. Birde hikayenin bir yerinde evet bu rüyaymış diycek sonunda ya masalmış felen diycek diye hissettiriyor size insana hiç bişey katmayan dümdüz bi öykü dilini de sevmedim edebi olarak değerini anlayamadım