“Keşke’nin dini,mezhebi,siyasi görüşü olmaz.
Keşke,özlem ya da pişmanlık ifadesidir,acı çekenlerin,hatalarını görenlerin ortak kelimesidir.
Keşke,yanlış kararlarınızın çektirdiği sancıdır,kalbi kanatan isyandır.
Keşke,elden gidenlere,yitirdiklerimize yaktığımız ağıttır.
Dizlerinizi dövdüğünüzde geride kalan acıdır.”