Feda'nın verdiği mücadele takdire şayan. Bir kadın olarak güçlü olmanın hayata tutunmanın getirdiği zorlukları anlatıyor. Ama feda nın mücadelesi yine babasının ona dediği gibi delikanlı kız. Bu söz beni çok incitiyor. Güçlü kadının bi adı bile yok. Dolu dolu bir kitap. Çok beğendim güçlü olmayı isteyen tüm kadınlar özellikle genç kızlar okumalı