Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 07 Nisan 2025 17:18 Hayatta Kalanlar kitabını okumadan önce yorumlara göz attığımda, üç erkek kardeşin oldukça trajik bir hayat hikâyesiyle karşılaşacağımı düşünmüştüm. Ancak beklentim bu yönde olmasına rağmen, kitapta anlatılanlar bu kadar derin ve sarsıcı gelmedi. Yorumlara bakarak kitabın fazlasıyla abartıldığını düşünüyorum.
Okurken bazı kelime ve cümleleri birkaç kez dönüp tekrar okumam gerekti; çünkü anlam bütünlüğü yer yer kopuyordu. Anlatım zaman zaman akıcılığını yitiriyor ve bu da okuma deneyimini zorlaştırıyor.
Tüm bunları göz önünde bulundurduğumda, bu kitaba vereceğim puan maalesef 10 üzerinden 5.