Soğuk… Kalabalık… Çarşının orta yerinde dolaşan soğuğa kimsenin aldırış ettiği yoktu. Soğuk ile kalabalık birbirine çarpıp duruyordu. Akşam henüz tazeydi, demlenmemişti. Geceye teslimiyete çok vardı; hele şu kalabalık bir bir evlere doluşsun, sokaklardaki sesler evlerde kısılsın, teker izleri yollardan silinsin elbet gece de kendini gösterirdi. Duygu TAMER
Alıntı
·1 alıntı·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.