Soğuk… Kalabalık… Çarşının orta yerinde dolaşan soğuğa kimsenin aldırış ettiği
yoktu. Soğuk ile kalabalık birbirine çarpıp duruyordu. Akşam henüz tazeydi, demlenmemişti.
Geceye teslimiyete çok vardı; hele şu kalabalık bir bir evlere doluşsun, sokaklardaki sesler
evlerde kısılsın, teker izleri yollardan silinsin elbet gece de kendini gösterirdi.
Duygu TAMER