Ecem Uzunkulaoğlu
@ecemmidediniz
Takip Et
8/10
·
144 syf.
·
Kitabı okudu
·
2025 9. kitabı
Yazarın kendini anlattığı, hayatıyla ve kendi düşüncelerindeki dünyayı tasvirlemeye çalıştığı, herkesin kendinden birkaç nokta bulacağına inandığım bir kitap olmuş. Gayet akıcı ve güzel dili var. Çevirmen çok başarılı bir iş çıkarmış
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum
Baek Sehee · Nova Kitap · 2024
8,6bin okunma
4 beğeni
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap