·316 syf.····Okunma: 08 Nisan 2025 00:00 Yok bu kitabı beğenmedim.Nazan Bekiroglunun nar ağacı adlı kitabı daha güzeldi konuları benzerdi diye hatırlıyorum.Elime iki kez aldım ve bitirdim sadece sıkılarak okudum hikaye tam olarak beni içine almadı ya da ben dahil olamadim