Tasavvufu maalesef çoğu kişi anlamıyor hocam. Sosyal medyada sığ bir bakış açısı ile inanılmaz dile alınmaz hakaret ve iftiralar var ki ben zikredemem dahi. Dil uzattıkları zatları bizler anlayamayız oysaki. Onlar kimisi Allah dostu kimisi evliya kimisi alim kimisi ermiş daha da gider…
Demem o ki insan haddine boyuna ilmine göre söz etmelidir. Yani bu büyük eserleri yazıp da okunmamalı deme cüretini nereden alabiliyorlar, anlamak güç. Tasavvufu anlamıyor olabilirsin normal sıradan müslümanlığını yap geç, ama neden böyle uğraşma ihtiyacı hissedip de yok öyle bir din yok öyle müslümanlık yok deme cüretini elde ediyorsun.
Allah ıslah etsin böyle tipleri.
Daha çok mevzu var bu konudan da söz çok uzar. Son yazdığınız kısma girsek özellikle.