7.5 seçeneği olsa tam olarak puanım o olurdu
Kitap Gökyüzünün Diğer Tarafı’nı andırıyordu. O kitabı sevenlere bu kitabı direkt öneririm, bana göre diğer kitaptan daha akıcı ve keyifliydi
Kehanetler, lanetler, acılı bir kral ve onu kurtarmaya kendini adamış genç bir kız… Yani gel beni oku diyor.
Kitapta çok romantik bir olay var kral ve Cerise arasında. Yani okurlar olarak biz hemen anlıyoruz tabii ama sonradan ortaya çıkıyor djdkdk. Bu olayın çok erken başladığını düşünüyorum. Hislerin daha geç devreye girmesini tercih ederdim. Onun dışında yetişkin içerik az da olsa vardı. Aşk konunun önüne geçmemişti.
Son olarak kitabın sonu fena bitti İkinci kitapta o karakterin nasıl bir ruh hali olacak tahmin edemiyorum
Gölgelerin Varisi heyecanlı bir fantastik kitaptı. Seriye güzel bir giriş yaptık. Umarım devamı daha da güzel olur